Klännningsköp

Är äntligen hemma efter en dag som känns som att den aldrig skulle ta slut. 
Jobbade imorse men kände mig stressad hela tiden för allt i helgen så det mesta blev lite halvbra gjort. Fick iallafall förberett kaffet till söndagmorgonens gästande kör så nu återstår bara att handla fika till dem och om jag gör det imorgon så räcker det om jag är på jobbet 8.30 på söndag. Känns tidigt speciellt med tanke på att W ska med. Men så får det bli.

Var en sväng på stan på lunchen. Var tvungen att shoppa något att ha på mig på morgondagens stora balluns på Ord och Bild. Otroligt nog så hittade jag en så supersöt grå klännig på Vero Moda som t.o.m passade mig, trots att jag inte har gått ner de där fem kilona ännu, så nu hänger den i min garderob och bara väntar på morgondagen. 

Har laddat in lite nya foton som jag tog på W idag när hon hade på sig sina nya Kitty kläder och nu sitter jag och mumsar på en, enligt mig, emellanåt ganska god klassiker, korv med bröd, senap, ketchup och räksallad. Ska avsluta kvällen med ett glas vin. Har varit på kalas hos P hela eftermiddagen och då fick jag tacka nej till vin eftersom jag körde så nu ska jag njuta en stund all by my self ute på altanen.

Trevlig kväll på er!



Kommentera
Postat av: Anna

Hon är så fin Wilma! :)
Det är ok med mig. Har haft en lite svacka ett par dagar men nu är allt bra igen. :)
Hoppas det fixar sig med layouten på bloggen!

2007-04-27 @ 22:46:22
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Gildblog

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-11-09 @ 11:52:34
URL: http://www.gildblog.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0