Panik! +

Känner lite småpanik inombords då jag inte hittar min gula mapp med veckans alla noter (j**** virrhöna).
Vet att jag hade dem i torsdags efter körövningen och att jag tog hem dem för att jag i samma mapp hade två noter som E skulle ha. I Fredags fick jag inte med mig dem hit och då var jag helt säker på att de låg vid vattenkokaren hemma. I helgen har det varit fullt ös så jag har inte haft tid att öva och då inte heller saknat dem.
Hade ju inte gjort något om det inte var för att alla mina eget skrivna förspel till hela påskveckan ligger i mappen. Varför har jag på alla dessa år som jag har spelat på påsken inte tagit några kopior på dem!?!?!? Skit!
Har letat överallt på jobbet och i bilen så nu blir det till att åka hem och riva upp och ner på huset.

Lite småkonstigt att jobba en måndag. Det händer typ två gånger om året. Mamma och pappa kommer hit från skåne idag så då passar det bättre att göra så här. Men innan de anländer ska jag ha hunnit fixa lite småsaker så nu blir det Bergvik sen en snabbtur till stan och sen notletning, övning och spelning ikväll.

Annars har helgen bestått av promenader runt Melon lane, jobb och rött vin. Har lyckats hamna på återvändsgator två gånger där det inte gick att ta sig vidare. Igår kväll var jag och E totalt ute och snurrade. Trodde att vi var på väg hem efter en halvtimmes promenad men gick i fel riktning men precis då kom B gåendes och visade åt vilket håll vi bodde på, vilket var åt det motsatta mot vad vi gick åt. *suck*.

Ska köpa the!

image22
Underbart löv som jag hittade på Mique
image23
Del av vardags/tvrummet
image25
Farmor & farfar bjöd på påskpyssel
image26
Stor koncentration!
image27
W & M


18.20
Paniken och ångesten

är ett minne blott. Jag hittade tillslut mappen med noterna ute i ungdomsrummet. Det är inte lätt att hitta bland alla rummen i Melonherrgården *ha ha he he*.

Nu är det dax för spelning.










Kommentera
Postat av: lmn

Jasså du går vilse i dina egna kvarter? Du får printa ut en karta till nästa gång ;)

2007-04-02 @ 12:56:49
URL: http://lmn.nu
Postat av: Annika

Så nice med mamma och pappa besök.. :)

2007-04-03 @ 18:41:38
Postat av: Malinbayard

Å, så SKÖNT att noterna kom fram!!!
Glad för din skull.
Du har det så FINT hemma hos dig så det borde inte kunna komma bort något. *fnissar*
Trevligt påskpyssel ser ni ut att ha haft!
Lycka till med påskens alla spelningar.

2007-04-04 @ 13:22:47

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0