Papperskorgen

Skulle rensa papperskorgen på datorn och hittade en massa gamla bilder, worddokument och en hel massa annat som jag inte vill ha kvar längre.
Hittade också sparade ord som jag inte läst sen oktober 2005. Känner mig nockad och gråtfärdig efter att ha läst dem pånytt. Vad en upplevelse sätter sig i kroppen. Vad lätt det är för kroppen att ta fram den upplevelsen.
Men så var det det där, som jag har så svårt med, att kunna leva totalt i nuet. Nu är det april och året är 2007
Mycket har hänt men NU är NU!
Aldrig någonsin mer bara.
Never!

Valde att klicka på töm papperskorgen så nu är orden borta. 
För alltid.


 



Kommentera
Postat av: Annika

*kramar om*

2007-04-25 @ 12:19:00

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0