Flaskprydnad

image652

Oftast tycker jag att flaskor ser ganska tråkiga ut. Ibland är de rent av fula (även om innehållet kan smaka mumma).
Ska tillägga att i ovanstående kategori hamnar INTE årets Blossa glögg! Den bruna nyansen tillsammans med kopparn utstrålar sensualitet och passion vilket skapar en oerhört tilltalande flaska.
Men om man nu har en flaska som inte ser alltför inbjudande ut samt att man kanske ska ge bort den och då kanske behöver ett kort så kan man slå två flugor på smällen och pryda flaskhalsen med ett flaskkort.
En toppenidé som jag hittade vid en surfrunda för en tid sen och självklart var jag tvungen att prova själv...

Nu ska jag krypa ner i sängen och snusa så jag orkar med den allra sista dagen på detta året. 
Men först måste jag läsa bara några enstaka sidor i Katerina Janouch´s "Dotter önskas" som jag öppnade för någon dag sedan och blev totalt fast i.


Kommentera
Postat av: Liza

Ett GOTT NYTT ÅR önskar jag dig och din familj!
Vi ses 2008!
KRAM!

2007-12-31 @ 01:03:08
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: m a r i a k o d e n

....den boken är verkligen bra!!!...å lättsam!!!
Ha ett riktigt gott nytt år!!!

Å lägg gärna in ett foto på Sv_rf_r i sin R_s_a-utstyrsel=)
Haha...skojade bra, det sista alltså;)

2007-12-31 @ 01:39:45
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Lottis

Den har jag oxå läst, den är jättebra :-) Streckläste den...
Ett Gott Nytt År till dig och din familj. Ha en bra sista dag på året :-) Kram kram

2007-12-31 @ 11:28:47
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Verkligen FIN flaskprydnad!
(Som allt annat du pysslar.)
Det är kul att få tips och idéer i bloggvärlden även om jag inte "verkställer" dem själv.

2008-01-01 @ 14:16:47
Postat av: Paullena

Hi, nice site! Keep up the good work!

2008-10-07 @ 08:55:08
URL: http://paullena.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0