Klubbo = moi

Finns inget sidobord som passar så bra hemma hos oss som vårt nya Klubbo.
Jag känner mig nämligen som en klubbad säl!
Måste nog till hälsokostaffären och få tag i något upplyftande pulver för så här går det ju inte att fortsätta om jag ska jobba hela december och ha kalas för W m.m.
Tips på uppiggande medel mottages med stor tacksamhet!

Önskar er som läser här en trevlig fredagkväll!

image620

Sidobordet Klubbo och bordslampan Stranne är från Ikea,
fruktkorgen och ljusstakarna från Village.
Tavlor från Våga Se. 

De trassliga sladdarna får ni tänka bort.
Har inte orkat fästa dem längs väggen ännu...


Text & Foto: © Hilajn


Kommentera
Postat av: Tingeltangel

Vad roligt att du kommenterade hos mig så jag fick chansen att besöka din blogg. Jättemycket snyggt, älskar ditt svartvita vardagsrum.

2007-12-07 @ 15:57:16
URL: http://ingentingel.blogspot.com/
Postat av: MO

Vad fint med de tre borden så på rad, med godsaker o ögongodis oxå, o så fint du pyntat i inlägget innan, gillar de ljusstakarna jättemycket, o stjärnorna oxå, visst gör de att man står ut lite lättare med mörkret..Tips på piggepiller har jag inte. Du kanske behöver ljusterapi, kramelikram

2007-12-07 @ 16:21:21
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Anna

Jag känner mig också rätt "klubbad". Brukar låtsas som jag har lågt blodvärde =)för att få det lite mer dramatiskt! Tänk positivt - det är snart sommar.

2007-12-07 @ 18:18:00
URL: http://mittlillabo.blogg.se
Postat av: Maja

Oj så gulligt du har gjort i ljusstakarna! Vi har också ett klubbobord hemma så jag är ju lite partiskt men det är massor snyggt! =) Kram Maja

2007-12-07 @ 18:49:17
URL: http://cactusvit.blogg.se/
Postat av: Liza

Så fint du har gjort! Gillar även stjärnorna och ljusstaken i förra inlägget massor!
Har tyvärr inget mirakelmedel att rekomendera... :D
Skickar en styrkekram! Hoppas att det hjälper lite!
KRAM!

2007-12-07 @ 20:48:13
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Lisa

tjusigt, trevlig fredag du me!

2007-12-07 @ 21:47:40
URL: http://majamyra.blogspot.com
Postat av: Annika

Sååå snyggt!
Du får banne mig komma hit och inreda också.. :)

Uppiggande... Tjaa... rosenrot sägs det..

Annars vet jag inte... :(


Hoppas du piggnar på dig snart... KOlla med doktorn om det kanske behöve en pencillinkur..

2007-12-07 @ 22:10:29
Postat av: Malinbayard

Hm. Det mest uppiggande jag kan komma på?
Det måste vara att träffa någon trevlig och rolig själ att skratta tillsammans med - DET är uppiggande till max.
Vill du att jag kommer på direkten? *fnissar för mig själv*

2007-12-08 @ 22:22:45
URL: http://malinbayard.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0