Tack

image638

Dessa underbart fina blommorna fick jag som tack efter att ha varit inhyrd ackompanjatör vid en körkonsert i söndags kväll.
Jag hade inte förväntat mig något tack av den karaktären men att någon med ord och dessa blommor uttryckte sin tacksamhet både för ackompanjemanget vid konserten men även för årets stora luciakonsert betyder oerhört mycket för mig.
Önskar att fler kunde säga just ordet tack.
Speciellt i dessa tider av högtryck av jobb och en lång höst med enorma pendlingar, omställningar och slitningar i arbetet.
Nu står de iallafall där i köket och sprider värme i mitt hjärta.

Text och bild:Privat©


Kommentera
Postat av: Therese

Vilka underbara blommor och vilka underbara foton du tagit på dem!
Kram

Postat av: Malinbayard

Så FINA!
Just omtanke och tacksamhet, att någon bryr sig om betyder så oerhört mycket!!!

2007-12-21 @ 08:23:43
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Linda P

Å vad trevligt!

2007-12-21 @ 09:54:40
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Sara den rara

Hej! Ja de var verkligen helt fantastiska! Tänkte bara tillönska en God Jul och ett Gott Nytt År, missade att göra det igår innan jag gick!
Hälsa familjen och VILA UUUUUUT ordentligt! Hade jag tid, pengar och möjlighet skulle du få en lika fin och röd blomma till av mig för du är en så go ch bra arbetskamrat! Kram!

2007-12-21 @ 11:10:56
Postat av: Pernilla

Alltid roligt när man får lite uppskattning. Speciellt roligt när man får så fina blommor med! :)
kram

2007-12-21 @ 11:43:16
URL: http://www.perlan.org
Postat av: lmn/adnillen

Oj vilken fin blomma! :)
Susar in här, det var längsen nu. Man hinner inte med alls just nu, är så mycket annat som pockar. Hoppas ni mår bra iaf och att ni får en riktigt fin jul!
Och GRATTIS till W också, stora tjejen ju!!
Kram kram!

2007-12-21 @ 17:17:12

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0