Inga tofflor än...

Blev inget besök i Edsvalla. Ringde dit och kollade om de hade fuskFoppatofflor hemma men de flesta var slutsålda och de skulle inte få hem fler förrän i nästa vecka.
Fick tipset att checka med Skokanonen på Ilanda. Där var de också slut men de skulle få hem under eftermiddagen idag eller imorgon och det är betydligt närmare så nu inväntar vi dem istället.

W blåser såpbubblor med en kompis och jag har tagit två panodil, dricker kaffe och surfar. En soft ledig eftermiddag alltså. Är så trött just nu att jag funderar på att gå och vila en stund men jag borde åka och handla potatis så vi har något att äta ikväll. Funderar på att göra rostad färskpotatis till köttet.
 
Kort till farfar som fyller år på söndag.
image301
Foto:privat



Kommentera
Postat av: Lottis

Jag hade inget paraply med mig... Glömde det
när jag gick till jobbet förut... Tänkte inte att det skulle regna så in i norden... Fint kort förresten :-) Ha en bra kväll! Kram

2007-07-03 @ 17:59:39
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: linda

halloj, tackar, hon börjar bli bättre men sen har vi vaccin sprutan på torsdag, få se hur hon reagerar på den!
Ohh :-), då håller jag mina tummar på att det går vägen, mysigt med en liten till!!
Jättefint kort! Jag har inte kommit någon vart alls i mina tankar om scrapbooking, kanske blir bättre med det när fröken får lite bättre rutiner!
kramar Linda och Siri

2007-07-03 @ 21:43:25
Postat av: Terese

Det finns inga kvar på Maxis? Tycker inte det var längesedan jag såg såna där nämligen. Men det är klart, de går väl åt som smör så man får vara snabb! Kram

2007-07-03 @ 23:03:41
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Lisa

Vad glad jag blev för att du hittat till min blogg! Jag hoppas att du kommer och hälsa på fler gånger! Det är alltid lika roligt med nya bekantskaper! Och nu har ju jag fått nån "ny" att hälsa på!*kram*

2007-07-04 @ 05:10:59
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0