Kylskåpssurfning

Eftersom jag gnodde runt som en gnu och städade kylskåpet igår så fick jag för mig att surfa runt och kolla hur andras kylskåp/frysar ser ut.
Många har, som vi har det just nu, tapetserat sina kylskåp med barnteckningar. En del kör på Simon & Thomas linje med helt rena kylskåp.
Hittade en sida där man kan designa en ny framsida på sitt kylskåp antingen genom att köpa något av företagets föreslagna bilder eller så kan man skicka beställa en framsida utifrån ett eget foto.
Hur kul som helst!
www.snyggkyl.se

Nu ska jag gå ut och fota lite när W och L tvättar bilen. Det låter som att de har hur kul som helst och något sådant kan ju inte jag missa...









Kommentera
Postat av: lmn

Vilken skojjig länk, måste kika närmare på den ;)

2007-07-16 @ 11:35:44
URL: http://lmn.nu
Postat av: Lisa

Så då missade du utmaningen som gick nyss? Då vi "alla" visade våra kylskåp? Min är den tråkiga varianten, helt utan bilder, mest för att det inte går att fästa några bilder där....*kram*

2007-07-16 @ 12:42:35
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: mia dh

Skojig idé, jag önskar mig dock rostfritt. Ha en härlig dag...

2007-07-17 @ 09:16:45
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: sanna

Ahh låter som en intressant sida :)måste jag surfa in och titta på..Hoppas allt är bra med er och att ni har fått lite sommarvärme...

2007-07-17 @ 13:28:17
URL: http://sanna29.babyblogg.se
Postat av: linda

Det var en smart sida!
japp nu är alla tester klara, så skönt! kram på er!

2007-07-17 @ 15:19:30
Postat av: Nina

Angående datumstämpeln så ja, det är en stämpel. Köpte den på mässan i Leksand. Från Inkywings =)

2007-07-18 @ 07:42:35
URL: http://katharina.kuldsaar.se
Postat av: Hanna

Jag har nog också missat utmaningen... hehe.. men jag har ett kylskåp från ikea som har samma utseende som våra luckor STÅT. Jag tycker det är snyggt och man kan ha ett rent kylskåp fats ändå inbyggt.. =).
Ha en trevlig helg!

2007-07-20 @ 12:09:05
URL: http://www.19hundra81.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0