Lunch under tystnad

När jag och W åt lunch för en stund sen så var det ganska tyst. W hade fullt upp med att äta och snörvla och jag satt och tittade på henne. 
Vad fin du är, sa jag.
W: Tack mamma.
Jag: Varsågod.
Så åt vi vidare under tystnad.
Ibland behövs det inte så många ord...

En sommarhälsning till en vän i Skåne, gjord av spillbitar.
image339

Ytterligare två sommarhälsningar, till W:s kusiner i skåne, gjorda av minialbumdiesen till QK Revolution.
Till Maja:
image334 image333 
image335

Till Moa:
image336 image337

image338
Bilder:privata

Nu ska jag brottas med torkvindan (innan jag åker till jobbet) som jag igår, under mycket sjå, placerade på altanen för att alla sängkläder skulle torka trots att det regnade.
Var mycket nära att jag gick igenom glasdörrarna så egentligen borde jag nog låta bli att ta ut den och vänta på att L kommer hem och kan göra det.
Men man är ju envis... och handdukarna i tvättmaskinen måste ju hängas ut på tork!



Kommentera
Postat av: Lottis

Då är jag kvar!! Ska åka en sväng till Anna´s måste ha rosa blommor.....men det blir i senare i em...

2007-07-10 @ 13:34:27
Postat av: Lottis

Javisst, vet du :-) "Sno" gärna listan, så man får veta lite mera om dig oxå ;-)

2007-07-10 @ 16:44:31
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: Lisa

Vilka vackra kort! Och tvätt är alltid tvätt..och tvätt måste hängas...*kramar*

2007-07-10 @ 17:17:06
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: lmn

Så söta kort!!

2007-07-10 @ 19:02:16
URL: http://lmn.nu
Postat av: Att ha det gott

Jättefina kort

2007-07-10 @ 20:18:56
URL: http://rubinen777.blogg.se
Postat av: MO

Jättefina kort. Ja ibland behövs inte många ord....Hoppas hon piggnar till snart,kram

2007-07-10 @ 22:20:49
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Du kan verkligen konsten att göra FINA grejer av spillbitar!
Kul att du länkat Malin. Jag fick också upp ögonen för vart man fixade det och har genast fixat lite där jag också. *härmas*

2007-07-10 @ 23:07:50
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Maria-Jag blommar

Roliga kort (det är ju så man önskar att man kände dig...så att man kunde få kort då och då...)Jag gör ju också kort, men inte i scrap-teknik.

2007-07-11 @ 04:25:32
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: linda

I bland är ord överflödiga...fina kort! kram!

2007-07-11 @ 11:05:51

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0