Åldersnojja

Ett kort till en vän.

image266
Foto -privat

Snart lunchtime. Ska hinna med ett besök på Bergvik. Måste ha en bhtvättpåse. Verkligen en kul grej att shoppa - inte. Sen har jag ju inte fått visa mitt leg på några dagar så därför blir det även ett besök på systemet. Får ju abstinens och åldersnojja om jag inte får bekräftelse på att jag ser ut att vara under 18 - inte.
Slut på ironin härifrån.
Trevlig lunch på er!



Kommentera
Postat av: tina

Hej o hallå!! Kul att ha hittat hit...vilken fin och inspirerande blogg du har!!! Ska kika runt och kolla lite...önskar dej en fin midsommar!!!
Tina :)

2007-06-21 @ 12:25:41
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: lmn

Äsch du om någon ska inte ha åldersnoja, du ser ju helfräsch ut pinglan!!

2007-06-21 @ 14:29:47
URL: http://lmn.nu
Postat av: Lottis

Det är väl trevligt att se ung ut ;-) För att svara på din fråga, så är Jibbitz en figur eller blomma eller annan grej att sätta i hålen på crocs-skornas översida. Utgår från att du vet vad crocs är. Annars får du fråga igen :-)

2007-06-21 @ 16:51:48
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: Therese

Tack för gulligt inlägg i min blogg.
Superfint kort du har gjort.
Trevlig Midsommar.
Kram

Postat av: Hotmh

NICE AND WONDERFUL SITE

2008-01-10 @ 23:15:02
URL: http://www.hotmh.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0