Äntligen är Barnaby tillbaks!

Har varit på födelsefika hos H som fyller 32 år idag.
Trevligt och en aningens spännande för att hon, om jag får säga det rakt ut, upplevde att slemproppen gick tidigare idag och att hon känner sig påtagligt annorlunda i kroppen samt har förvärkar nu. Imorgon är det beräknad födelsedatum för hennes och J:s barn. Får se när det kan tänkas att komma ut en liten fllicka eller pojke. Jag tror på en flicka.

Kort till H
image282
Foto- privat

Imorgon är det lönedax. Äntligen! Det första jag ska köpa är myrmedel. Massor av myrmedel. I gårdagens "utrota ogräsiver" rensade jag även plattorna som ligger intill huset. Där hade myrorna gottat sig i en stor sandhög. Den förstörde jag brutalt, så klart, så det är nog därför som de idag har bestämt sig för att ge igen på mig och tagit matrummet i besittning. De är äckliga, många och överallt just nu (kanske överdriver puttelite men bara lite...)

Till sist en påminnelse-
Ni som betalar tv licens, missa inte kvällens premiär klockan 21.00 på svt 1!
Åtta nyinspelade avsnitt med Tom Barnaby som löser mordgåtor i underbara Midsomer.
Har lite svårt att hänga med bland alla personer som figurerar runt mordoffrena bara. Tur att L är med och kan snabbförklara om det skulle behövas.



Kommentera
Postat av: Lottis

Mee like Barnaby också
:D

2007-06-26 @ 19:28:53
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Malinbayard

Alltid lika spännande när det är en ny person som ska göra entré ut i världen!!!

2007-06-26 @ 19:37:57
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: sanna

Tips för att få bort myror om nu inte myr medlet funkar,,häll kokande vatten sedan vit peppar på det funkar kanon :) lite rått kanske men ibland måste man:)...

2007-06-26 @ 21:26:27
URL: http://sanna29.babyblogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0