Årets wedding

Nedräkningen har börjat inför årets bröllop.
Övning med musiker klockan 15, mingel med sjuttiotalet gäster klockan 16 och vigsel utomhus ackompanjerad av klarälvens stilla framfart klockan 17.
När väl vigseln är avklarad blir det fest, mat, underhållning och mer mat.
Allt insvept i en grå dimma av regmoln.
Måste det regna just idag!?!

Önskar er alla en trevlig midsommar!


Kommentera
Postat av: Malin

trevlig midsommar till dig också... hoppas ni får det fint trots allt blött som kommer ner på Sverige idag! :) fint du fått här i bloggen också - förstår att du gillar svart/vitt/grått *kram*

2007-06-22 @ 13:10:48
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Är grymt nyfiken på om det blev någon sång från W!!!

2007-06-23 @ 00:25:12
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Tiagirl

Nja, trevligt å trevligt...är inte ett större midsommarfan direkt! Har ju mest jobbat häcken av mig så det här med den sociala biten och insikten av att vara Svensson tar knäcken på mig!!!
Förutom det och allt ösregn var det väl trevligt, mätt å belåten e jag!! Nu sitter jag här å häckar mittinatten och kommer mig inte för att lägga mig, känns som om hela dagen är bortslösad inne hos grannen... Täääänk va mkt jag kunde gjort annars!!!
Hoppas bröllop och barnsång(???)och vädret blev bra!!!

2007-06-23 @ 00:36:28
URL: http://tiagirl.blogg.se
Postat av: Yvonne

Hoppas ni hade ett trevligt bröllop och att ni får en fortsatt fin midsommarhelg!

2007-06-23 @ 19:22:36
URL: http://yvonnescrappar.blogspot.com/
Postat av: MO

Kul med bröllopsfest, är ju inte så ofta så man klär ju upp sig lite extra och det är ju kul, ha de gott, Maria

2007-06-24 @ 17:30:46
URL: http://medaljongen.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0