Det var kul så länge det varade

Har börjat blåsa ute och molnen är mörka och tunga.
Men det gör ingenting för idag har vi verkligen tagit till vara på solens strålar.
Första stoppet blev i museeiparken. Köpte fika som vi tog med oss ut på gräsmattan och njöt av solen och Leif Hultins trio som inte var det bästa jag hört live men att sitta i gräset med Löfbergs lila med mjölk, en underbart positiv unge bredvid sig som mumsar på sandwich till sol och musik var gott för själen.
Lekte i parken en stund och åkte sen till S och V.
Barnen har lekt, vi har grillat korv och ätit hemmafriterad pommes *mums* och jag har fått lite uppfräschning av håret. S gjorde en nyans ljusare slingor på mig och fixade till min utväxt. Syns inte jättemycket för det otränade ögat men jag belv så nöjd.

Nu kommer snart L hem. Ett dygn tidigare än väntat. Känns lite töligt eftersom jag uppskattade min ensamhet mycket men stackaren har haft morgonyrsel, ont i halsen och har legat i tält på ett liggunderlag som var trasigt (hur det nu kunde va det eftersom han köpte ett sprillans nytt och provade det hemma i torsdags) och dessutom säger prognosen att det ska bli regn oavbrutet imorgon i Halden. Lika bra att åka hem.

Trevlig kväll på er!



Kommentera
Postat av: Malin

mmm Löfbergs Lila... världens godaste kaffe... har en mugg bredvid mig just nu! (och de sponsrar också världens bästa hockeylag *ler*) låter som att ni haft en mysig dag!

2007-06-17 @ 09:36:23
URL: http://mallafors.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0