Hallen

Tänk vad lite underbar inredningsshopping gör med själen!
Efter att ha genomlidit en småseg förmiddag med genomgång av nya kopieringsmaskinen, övning inför morgonens skolavslutningar och den stundande helgen. En sångträff med H så stod jag inte ut längre på jobbet utan drog ut på en spontan tur på stan.
Var egentligen inte så spontan som jag vill få det att framstå som utan i mitt huvud var den planerad sen sex dagar tillbaks. Visste direkt vad jag ville ha för något på den nya Malmbyrån i hallen så när väl bilen stod i Mitt i city garaget styrde jag stegen med bestämdhet mot Noll54.
Längst in i butiken, innan trappan ner där de har möbler, har de ganska mycket av märket Cult Design *gillar*(mycket mer än de har på Hemslöjd).
Köpte två underbara krukor och ett ekfat och nu står de där i hallen tillsammans med stenen "tycker om dej" och jag kan inte låta bli att slänga en glutt varenda gång jag går förbi...

    
Spegel från Dimoda. Svart taklampa från Obs. Sten köpt på Noll54.
 
Pall från Ikea med lock klätt med Marimekkotyg. På bilden syns en del av en tygtavla (4.5 m Marimekkotyg) som binder ihop hall, trapp och ovanvåning. Ljusstake från Dimoda.



Kommentera
Postat av: Thea

Oj, vad fint, men hinner inte läsa eller titta nogrannare nu, ska se en Beckfilm nu.
Tänkte bara svara . Det var Hos-Emen.

2007-06-14 @ 22:48:33
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Annika

Så fint du har det hemma... :)
*kraaam*

2007-06-14 @ 23:21:34
Postat av: Anonym

Najs...halen blev ju super fin.....

2007-06-15 @ 08:24:56
Postat av: Malinbayard

Finns bara ett ord: LÄCKERT!

2007-06-15 @ 09:55:32
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Terese

Oj så fint! Älskar också Cult Design!

2007-06-15 @ 09:56:50
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Lottis

Jättesnyggt. Sådär skulle det faktiskt kunna se ut hemma hos mig oxå i ett framtida hus :-)

2007-06-15 @ 14:06:19
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: Lottis

Jadu, ibland har man tur med resultatet... eller så är man bara dum i huvudet, som inte förstår att lägga av i tid... Läs dagens inlägg, så förstår du...

2007-06-15 @ 15:17:03
URL: http://charlotte77s.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0