Helvetesgapet

Läggningen igår var en av de värsta på länge. Hon kör och håller på med oss. Blir så arg att hon nästan kräks när hon gråter. Jag blir ledsen, orolig på om det kan vara något fel, arg och irriterad.
Men, men idag är en annan dag.
När jag väckte W så satte hon sig rakt upp i sängen, pekade med fingret i luften och sa är det en dag kvar idag.
Kul att kunna ge henne svaret. Nej idag åker vi!
Helvetegapet, here we come, Pippi och Emils pappa som vi ska tala allvar med så han inte är så dum mot Emil.
Ska bli kul och det känns ännu bättre eftersom vädret är toppen.

Hepp!




Kommentera
Postat av: Malinbayard

Solen STRÅLAR så välkomnande i Vimmerby i dag!!!
Hoppas att ni får det SUPERSKOJ!!!

2007-06-05 @ 07:38:17
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Tiagirl

Igårkväll hade jag en jävlig läggningsdag och var den onda häxan/styvmor/mamman. Vid tio när jag stängde av tv:n hörde jag tjejerna i rummet. Kl 20.30 hade dom lovat att dom skulle "sköta sig" och vara tysta och jag hade inte hört dom alls förrens då... Blev fullständigt vansinnig(dom är hopplösa att lägga varenda jävla kväll)den här gången och körde ut dom från sovrummet och ner i källaren. Dom grät och var livrädda och lovade allt... Kände mig fruktansvärt elak men igårkväll var måttet mer än rågat... :/
Dom la sig bredid varandra i soffan där nere *tjuvlyssnade* och grät och ropade efter nån filt. Inte sa jag. När dom tystnat och låg ner smög jag ner... Då låg dom under min stora oljerock som dom släpat upp i soffan och rödgråtna. Läste lusen av dom och sen blev jag snäll och dom fick gå upp i sina sängar om dom lovade att aldrig göra om det...
Hur många gånger har vi inte "hotat" med att den som inte är tyst och sover får sova i källaren och jag lovar, att nu tror dom mig...
Behöver jag säga att dom somnade på två röda sekunder...
Men fy fan va jag kände mig elak men det här stimmet har hållt på i typ 1,5 år nu och lika bra det blri gjort för M gör ju inget.

2007-06-06 @ 10:32:58
URL: http://tiagirl.blogg.se
Postat av: lmn

Hoppas ni har det riktigt roligt i Vimmerby nu!!

2007-06-06 @ 12:37:44
URL: http://lmn.nu

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0