Lilla Gry

Besöket på patienthotellet och mötet med H och J:s lilla tös, som nu har fått ett namn - Gry, har satt igång en enorm längtan efter i mig.
Vill ha ett barn till. En bebis. W vill ha en lillasyster (fast jag vill ha en liten pojke).
Antar att det stannar vid en längtan. Vi har ju redan tre barn.
Underbart att få träffa söta lilla (har glömt bort att W har varit så liten) Gry iaf.
En stolt W fick köra vagnen ner till restaurangen där vi åt potatisgratäng och skinka till kvällsmat.

image293 image294 image295
image296
Bilder:privata!



Kommentera
Postat av: Pia

Så söt liten bebis.

2007-06-30 @ 10:22:30
URL: http://vitahuset.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Du passar perfekt med en liten bebis i famnen!!!

2007-06-30 @ 13:41:02
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh dom små är så sööta! Vill me ha... men vi måste bil klara med vårat utbygge först, sedan så får vi se ;).
Ha en trevlig helg du med ;)
Kram Hanna

2007-06-30 @ 15:15:45
URL: http://www.19hundra81.com
Postat av: Hanna

hehe.. glömde ju att tala om att köket är på is för tillfället, vi måste bli klara med utbygget av köket innan.. jag förstog det innan att vi hade beställt köket lite väl tidigt, men å andra sidan så har vi ju allt hemma :).
Kram Hanna

2007-06-30 @ 15:17:19
URL: http://www.19hundra81.com
Postat av: lmn

åh så söt! de kliar i fingrarna o snusa bebis nu!

2007-07-01 @ 11:55:29
URL: http://lmn.nu

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0