Midsommarafton kom och gick

Idag är allt som normalt igen. Tog nästan ett dygn att återhämta sig efter midsommaraftonens partaj på Färjestad. 
Vigseln gick bra och P och C var så fina. Festen efteråt var trevlig (trots regnet som vägrade att ge med sig) med massor av folk från bl.a. Norrland och Norge.
Svärmor K hade fixat ballonger med helium till alla gästerna och dessa släpptes mot en grå och regnig himmel för att hylla brudparet.
W bestämde sig trots allt (med lite övertalning) för att sjunga. Hon framförde Bä bä vita lamm och avslutade med att kasta en slängpuss till P.
Schlagerbandet, med diverse hattar och peruker, blev en hit och alla vrålade med i Tommy tycker om mej som vi hade gjort om, dagen till ära, till C tycker om dej.
Jag kom hem alldeles för sent på natten och hade druckit lite för mycket så gårdagen var en dag i softhetens tecken. W sov länge, jag sov ännu längre. Samlade energi till att göra korv stroganoff och sov sen en stund till. Avslutade kvällen i soffan med popcorn och Göta Kanal 2.

Idag har jag jobbat, städat huset och kört två maskiner tvätt. Ska göra en sallad nu och sen kommer H och J hit för lite grillning. Slappt och gött.

Ha en trevlig kväll!
 
     
  

Foton - privata

Ps: mannen som slätas av på bilden är inte L *garv*.



Kommentera
Postat av: Annika

Så fina kort... :)
Ni ser ut att ha haft jätteskoj.. :)

2007-06-24 @ 17:38:46
Postat av: Malinbayard

Härligt att det blev en liten sång av W iallafall!
De stora tjejerna ser också ut att ha skoj med sin show!

2007-06-24 @ 21:21:41
Postat av: Ullen

Va fina ni va! Såg ut som ni hade kul!

2007-06-24 @ 23:24:27
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Ullen

Vad är noll 54 för något?

2007-06-24 @ 23:27:31
URL: http://www.ulrikaahlqvist.blogg.se
Postat av: Granne med Selma

Hej! va kul att du kikade in hos mig och va kul att du är bor i Värmland :-) Såg inlägget ovanför mig och kände mig lite "märkvärdig". jag vet vad noll 54 är för nåt *hihi* Tycker det är jättekul att läsa små historier från barns mun. Den, där dottern säger att ni kan öva (på ko.låten) är ju bara för klockren!
Ha det så bra!
Kram Sussie

2007-06-25 @ 10:55:32
URL: http://grannemedselma.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Du har en väldigt fin och trevlig blogg!!
Får jag länka dig, så jag inte glömmer bort dig på mina bloggpromenader?

2007-06-25 @ 12:36:52
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: annica

oj vad du och W är lika på den tredje bilden :)

2010-10-28 @ 15:55:40
URL: http://familjenbranting.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0