Nån som kan spela bas?

Visade sig att det fanns hemmagjord grekisk sallad med vitlöksdressing i  jobbets kylskåp så lunchen blev mycket smarrigare än planerat. Kanske inte lika kalorisnålt som Nutrilett men ganska ok ändå (vill min hjärna tänka).

Håller på att beta av listan på jobb-saker-att-ta-tag-i och det flyter på så sakteliga...

* Kopiera noter och skicka till ackompanjatör
*
Kollat busschaufför inför körresan i maj
* Skriva sångtexter till Minikören och kopiera upp dem till barnen
* Budgetäskande
* Skriva räkning för spelning och maila till Norr
* Ring och boka basister

Har pratat med varenda basist i K-d. Antingen så har de semster, eller så är de redan uppbokade eller så har deras fru bokat in något den helgen det gäller *suck*. Har en tråd kvar att dra i och hoppas på positivt resultat från den. Annars - någon som kan spela Gabriellas sång, För att du finns och Tro (och kanske någon mer sång) på bas??

Ska ringa ett samtal till och sen får det vara nog med jobb för idag.
Solen skiner nu och jag och W ska till ridskolan ikväll. Var ju inget förra veckan, pga första maj, så imorse när vi pratade i bilen på väg till dagis var hon laddad för att åka dit och trava, som är det hon gillar mest på ridlektionerna. Ska ta med kameran och försöka ta några nya bilder på henne. Var ett tag sen jag hade med kameran på ridningen och agerade äkta desperat hemmafru (läs: desperat, jobbande, sambo) som bara ser sitt eget barn och fotar hysteriskt inför alla mammorna.

På tal om desperat, ikväll är det åter igen DH. Helt klart veckans tv höjdpunkt.
Detta kommer att hända:
Tom och Lynette försöker få Kayla att känna sig som en i familjen.
Alma Hodge bestämmer sig för att hälsa på Orson och Bree.
Gabrielle anklagar Carlos för att sabotera hennes förhållande med Bill.

Spännande!!


Kommentera

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0