Positiv

Min positiva sida har lyst med sin närvaro och resulterat i att jag har hängt ut dagens första tvätt. Får se hur lång tid det tar innan regnet öser ner igen... Men det behövs ju inte så lång tid ute på torkvindan (som för övrigt heter Wilma) i sol och den blåst som råder för att det ska bli torrt.

Har varit på Apoteket så nu är "gnaget" borta *puh*. Tillbringade en lång stund på Baby Dadda tillsammans med H. Mjuklift, regnskydd, insektsskydd och nappflaska m.m. Jag har glömt bort hur mycket det finns att handla på sig inför bebis nedkomst. Men det gick snabbt att minnas vilka massa med saker jag köpte innan W föddes och hur kul det var att strosa omkring bland alla dessa bebissaker, fundera på färg och välja. Blir sugen på att ha en liten igen men A så är det INTE... :) (tyvärr).

Kaffe för att orka med några timmar till innan det äntligen är dax för Simon & Tomas på trean ikväll.












Kommentera
Postat av: Lottis

Ja, mycket trevligt att sitta ute och surfa :-) Jadu, bebisgrejer... skulle önska att de där två blå strecken snart uppenbarade sig, men de verkar lysa med sin frånvaro... *suck*

2007-05-14 @ 18:00:48
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: Annika

Okidoki... :)

2007-05-14 @ 19:14:42
Postat av: lmn

mysigt o ströva runt i babybutiker ju, finns så mycket sött där så de kliar i fingrarna på en *ler*

2007-05-14 @ 21:05:54
Postat av: Tiagirl

Helgen... :/ Jag har varit ett vrak typ!!! Jobbat till 03 fredag och lördag så gårdagen var seeeeeg, måndagen var fan värre!!! Men huvudvärken släppte tillslut och nu har jag jobbat järnet ute i trädgården hela j*a dagen!!!! Planterat om så hemskans mycket plantor och jag begriiiiiper inte vart jag ska göra av det....grävt och flyttat marksten och gjort en ny rabatt. *hosthost*
Nu blir det soffan...och så har jag en blåbärspaj i ugnen jag väntar på!!!! Suget överföll mig efter dagens hårda slit!!!

2007-05-14 @ 21:50:27
URL: http://tiagirl.blogg.se
Postat av: sanna

*ler*men vilken toppen ide att namnge tork vindan då kanske man tycker det är trevligare o hänga tvätt :) om det är ok så ska jag namnge min oxå måste bara finna ett bra namn *ler*

2007-05-15 @ 11:03:15
URL: http://sanna29.babyblogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0