Skor

Känner mig trött som att det vore sena kvällen redan trots att klockan bara är lunchtid. Förklaringen till det är en natt med lite och orolig sömn. W vaknade och grät över smärta i örat. Hon ville sova hos oss och kontentan av det blev att ingen av oss sov något bra. L sov nere på soffan i vardagsrummet för att vi skulle få plats i sängen.
Imorse körde jag till jobbet tidigt för att få något gjort innan jag skulle hem och avlösa L.
Halv tre kommer H och passar W till halv fem medan jag har pianoelever och sen åker jag igen halv sex och slutar tio (fika på kören ikväll) men då är L hos W.
Blir lite stressad över denna så schemalagda dag men är samtidigt tacksam över att dagen gick att pussla ihop. Klockan 13 ska vi till doktor Tom (doktor J var ledig idag *skönt*) för att kolla W:s öron. Men just nu verkar hon inte ha så ont. Långt ifrån som det var inatt.

Blev inspirerad av alla bloggar om och med skor (kolla L:s söta skor http://lmn.nu/ ) så jag tog kort på mina senaste fynd. Söta, nätta tygskor med snören från Skopunkten. Det fanns bara fem par vita och fem par röda kvar och av dem fem så fanns det bara ett par i storlek 37. Såg det som ett tecken... så klart!

  



Kommentera
Postat av: Annika

Oj... vilken skillnad det var på din gamla pres.bild och den nya...

Du ser jättesmal ut... Hoppas du mår bra gumman!

*kraaaaaaaaaaam*

2007-05-10 @ 13:24:47
Postat av: Anna

Tack ska du ha! Jag har en Sony DSC H2. Enormt bra! :)

2007-05-10 @ 15:17:22
URL: http://annimoll.blogg.se
Postat av: Lottis

Åh, vilka fina skor :-) Såna vita vill jag oxå ha, dom var superfina. När vi var i London i våras köpte jag grå ballerinor med silverränder, tycker om dem jättemycket, men de är ju mest till fint... De där hade passat mig som hand i handsken... eller kanske som foten i skon... hihi. Ha en bra kväll! Kram kram

2007-05-10 @ 17:37:24
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: Ella

Skopunkten är så bra.

2007-05-11 @ 10:39:02
URL: http://gylleneskor.blogg.se
Postat av: V

Jag har de vita. Love it!

2007-05-12 @ 10:34:50
URL: http://vickansfanclub.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0