Spagatkramp

Väntar på att klockan ska ticka på så att vi kan åka till ridskolan. Ingen idé att börja på något av det jag måste ha gjort och förberett inför morgondagen eftersom vi måste åka vid halv sex.

Funderar på lite Ikeasaker som jag ska beställa (orkar inte vänta på att Ikea ska öppna i Karlstad). En ny byrå till hallen är jag helt säker på att det ska bli. Är så trött på min jyskbyrå i furu som inte vill hålla ihop. Beställer man nu får man ju dessutom 100 kronors rabatt om man handlar för mer än 1000 kronor. Vilket inte är svårt att komma upp i när jag handlar...
Skulle vilja ha en matta också. Om inte annat så för att testa Lollos grej i Äntligen hemma. "Som alltid när man rullar ut en ny matta - går man ner i spagat".
Trodde att hon skämtade. Men icke.
Kan se mig själv i spagatkramper ensam på en ny matta. Ingen vacker syn!
Bäst att inte köpa någon...

Klockan går sakta nu. Alldeles för sakta...




 


Kommentera
Postat av: Lottis

Ja, ibland är det jobbigt att vänta... Syftar på din kommentar, men det kan vara jobbigt att vänta även på mindre saker... Nu blir det kaffe här. Har jag oxå väntat på ett tag, men det är mindre jobbigt... :-) Kram på dig!

2007-05-22 @ 17:26:55
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: Malinbayard

...de mattor jag har köpt genom livet kan inte ha varit nya - jag har då aldrig gått ner i spagat! *fnissar*

2007-05-22 @ 22:09:55

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0