Tshirts tryckarkväll

Inser att det är flera dagar sen jag satt vid datorn nu. En händelserik vecka med ganska mycket jobb i kombination med en massa annat runt omkring mig har gjort mig till en slö människa med seg hjärna.

Men lite kul har jag ju hunnit med...
Som att gå med W på tshirts tryckar kväll.
I fredags var mammor och barn på Melon Lane med omnejd inbjudna till en kombinerad fika / tryck din egen tshirt / lära känna varandra stund hos grannen längre ner på gatan.
Var sisådär halvtrevligt. Jag var lite mätt på pyssel eftersom jag hade varit hos LB och pysslat minialbum hela dagen. Vilket var himlans kul. Använde min Revolution maskin för första gången och den är helt underbar. Så läckert att kunna stansa ur lite större saker och diesen med minialbumet på är så användbar.

L har målat lilla toalettens tak så nu är det äntligen vitt. Nu blir det till att leta tyg till gardinen som ska hänga där och kanske köpa lite nya fräscha handdukar.
Idag hjälpte farfar mig att montera ner min urtrista Jyskfyrkantsbokhylla från vardagsrummet. Blev mycket bättre utan den eftersom den skymde fondtapeten massor. Ska leta efter något litet att ha på den väggen. Är inspirerad av Annas små Lhyllor då jag tror att det skulle va snyggt med gröna växter mot tapeten. Har även spanat in en rund ljushållare på Mique och sen en annan på Dimoda. Får se vad det blir...

Snart läggdax för W och sen ska jag och E gå en promenad när väl L har kommit hem från G:s fotbollsmatch. Planen är ju att försöka att komma ut och gå åtminstone varannan dag. Tänk att det ska va så himlans kämpigt att ta tag i den biten av mitt liv!

Go kväll!

W:s egentryckta tshirt
      
Minialbum till farmor och farfar med bilder på W april-maj 2007. 
   




Kommentera
Postat av: Annika

Så fina saker ni har gjort... :)

2007-05-27 @ 20:48:04
Postat av: linda

tackar tackar, hon är mitt allt, den lilla sjuvsovaren!
vilka fina album! Verkligen :-) vad duktig du är! Hopas att du haft en bra morsdag ! Linda

2007-05-27 @ 20:57:13
Postat av: Lottis

Tjnixen... det var verkligen en trevlig fredag...kanske nästa också??
:D
Najs med vit tak... ses på onsdag!

2007-05-27 @ 21:00:29
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Lotta

Tänkte bara hoppa in och önska dig grattis på Mors dag! Ifs är den snart slut .. men tre timmar är ändå tre timmar :-)
Vilka otroligt fina saker du gör när du pysslar! Jag önskar jag hade tålamodet att hålla på jag med! Blir så fint ju!

2007-05-27 @ 21:05:20
URL: http://loopii.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Så GLADA de måste bli över detta läckra album!!!
Tjusig tröja hon fick till din tös.

2007-05-28 @ 12:16:49

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0