Dagens...

image592

Dagens tema ger en möjlighet att få se i bilder hur det ser ut ute en tisdag i november i vårt avlånga land.
Temat faller ju lite om man inte fotograferar just idag (Tisdagstema - Sverige idag - ute)  enligt mig så jag drog på mig jackan, stoppade kameran i fickan och smet ut en kvart när W tittade på Lilla Jönssonligan.
Just då hade jag febern under kontroll med hjälp av panodil och överdosering av KanJang och Echinagard.
Kallt och bistert ute och från den tunga himlen singlade några ensliga snöflingor sakta sig ner för att bli liggandes på den kalla marken.

Text och bilder:hilajns.blogg.se


Kommentera
Postat av: Vella

Oj vad ni har det "grönt" fortfarande.....Här är det snö./Vella

2007-11-13 @ 19:56:22
URL: http://vellasgarden.tradgardsblogg.se/
Postat av: Ingalill

Vad bra att inte snön har kommit till er ännu, då fins det hopp i Kållered. Har inte hunnit fixa allt inför vintern.

2007-11-13 @ 21:01:48
URL: http://www.necessities.info
Postat av: Sofie

Hihi, vilka stackars ensamma flingor :) Roligt att se hur olika vädret är överallt i Sverige! Kramar, Sofie

2007-11-13 @ 21:53:42
URL: http://lufthav.blogg.se
Postat av: Paula

I södra Dalarna ser det helt annorlunda ut, allting är vitt vitt vitt...

2007-11-14 @ 11:58:23
URL: http://paulaz.se
Postat av: Perlan

Ser ut som hos oss just nu.. Eller, de få snö flingor som trillat ner i natt är nu borta! Solen skiner och det är "höst" igen!

Ja du det här med gardiner är ju inte det lättaste. Jag är ju egentligen "hopplöst ute". Jag vill ha enkla stilrena kappor i köket. Har 3 fönster.
Det trendiga just nu är ju lager på lager.. i allsköns färger.. skira tyger eller tunga tjocka..
Ja man får väl ta sig en funderare på det här! haha

kram!!

2007-11-14 @ 14:25:52
URL: http://www.perlan.org

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0