Tips

Vad kan va mer toppen än att efter en gråmulen dag som denna slå på tv:n klockan 21.00 på tv4 plus och njuta av en halvtimmes julstämning med julens kryddor och dofter tillsammans med kocken Leila Lindholm!

Ikväll sänds det första av fem avsnitt där Leila kommer att delge oss allt som hör julen till vad gäller det ätbara.
Leila utlovar traditionella recept, smarta tips och de bra genvägarna för att göra det inspirerande enkelt för oss vanliga människor att skapa ett hem fyllt med juldoft och ljuvliga smaker med allt från lingonpepparkaka till kanderade äpplen och mängder av julgodis.

Beställning inför kvällen:
Sovande barn, mysbyxor, ingen magsjuka, glögg och soffan för mig själv (dvs ingen fotboll!).

image599

Text:hilajns.blogg.se Bild:Tv4.se


Kommentera
Postat av: Malinbayard

...och VAD är det för fel på fotboll nu då?
*fnissar*
Hoppas att din önskan gick i uppfyllelse!!!

2007-11-21 @ 21:25:40
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Lottis

Åh, det där med måste jag komma ihåg, låter som nåt för mig :-) Är det på onsdagar fortsättningsvis oxå? Nu väntar sängen här, tidig morgon imorron... Kram och godnatt

2007-11-21 @ 22:12:37
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: Lottis

Nu har det hänt igen.....
:(

2007-11-21 @ 22:44:09
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: sanna

Åhh lät som en trevlig kväll :) jag hade oxå den beställningen fast jag tittade såklart på grey`s anatomy mitt favvo program :)..

2007-11-21 @ 23:10:03
URL: http://sanna29.babyblogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0