Tvi, usch och blää

Fy farao för att va förkyld!
Jag avskyr när näsan är fylld med snor, när hostan nästan sliter ut tarmarna ur kroppen och huvudet är mosigt och gråtungt (förmodligen har febern som kom tillbaks igårkväll bestämt sig för att stanna kvar i min kropp även idag).
Jag är ledig idag. Då ska man väl för sjutton inte va sjuk heller!!
Hade tänkt hitta på massor med trevliga och nödvändiga saker idag tillsammans med W.

Nä, lite frukost så jag får energi och ork till att tömma tvättmaskinen och hänga tvätten på tork.

I söndags (när panodilen hade tagit bort febern) gjorde jag ett grattiskort till en vän och tre tändsticksaskar till W:s dagisfröknar. Är himla kul att dekorera askar så det får bli några till med jultema att ge bort.

image589

image590 image591

Text och bilder tillhör:hilajns.blogg.se





Kommentera
Postat av: jaanet

ja usch.. ja hade en sån där dödsförkylning förra månaden.. blää

2007-11-13 @ 10:42:00
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: tina

Usch och fy för sån envis förkylning! Hoppas det går över snart! Jättefina kort och tändsticksaskar!
kram!!

2007-11-13 @ 15:48:31
URL: http://tinaminastina.blogg.se
Postat av: Lisa

guuu så söta kooort du gör! Förresten, tror du jag hann framkalla några bilder igår?...NOT! Blir så arg på mig själv, satt bänkad framför prison break istället och sen hann jag inte ladda upp alla 100 bilder för det tar ju en timme typ. Buhuuu, men det är ju så billigt ändå, men jag grämer mig förstås :)

2007-11-13 @ 22:32:26
URL: http://majamyra.blogspot.com
Postat av: Malinbayard

Vilka söta askar!!!

2007-11-14 @ 13:35:21
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Helene

Hejsan! Jag passar på att titta in till dig som tack för ditt besök och dina gulliga uppmuntrande ord. Tack, jag blev så glad!!!

Hoppas du mår bättre snart!!! Underbara kort och tändsticksaskar du gör, du är såååå duktig!

2007-11-14 @ 13:57:08
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Tiagirl

Aha...där är dom. Dom hade jag missat. Undra va man kan köpa tändsticksaskar..tror inte jag sett såna på evigheter! *s* Men det finns förmodligen här i affären. Risken är väl att jag blir galen för det är sånt minipill...

2007-12-15 @ 11:41:50
URL: http://tiagirl.blogg.se
Postat av: Emilalicia

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2008-09-04 @ 13:19:47
URL: http://emilalicia.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0