Hej så länge

Idag på eftermiddagen bär det av på personalresa till Malmö med omnejd.
Är hemma igen på tisdag kväll vilket innebär att jag missar W:s ridning imorgon (som jag säkert nämnt tidigare så tycker jag det är lika kul som dottern att vara på ridskolan och ta del av ridlektionen och se henne göra framsteg) och dessutom går min lediga helg (en i månaden) och måndag denna veckan till spillo.
Men de dagarna tänker jag minsan se till att få ut senare.
Har varit tillräckligt snäll (läs dum) när det gäller trycka på min rätt när det gäller lediga dagar när det blir sådana här arrangemang. Har åkt på personalresa sedan 1999 med samma jobb och den har jämnt inträffat på någon av mina lediga dagar och jag har aldrig tidigare sett till att få ut dem senare. Men nu är det slut på det även om jag kanske tvingas jobba lite på det och ringa facket för att få veta att jag har rätt att få ut dem vid senare tillfälle.
Ja, ja...

Ha det bra allihopa!

Ps, gissa vart jag va i går... Där man kan shoppa en ny stekpanna, sänglådan Dilling, som passar perfekt till leksaker under W:s vita Minnensäng, nya diskborstar och barngalgar under samma tak... Kanske är så att jag måste åka bort från stan för att inte tillbringa varje dag på det stora underbara varuhuset bortanför Obs...



Kommentera
Postat av: jessica

haha, jag har inte varit där på heeela veckan!!! Men i morgon ska jag nog!! hahha. "Trevlig" jobbresa!!

2007-09-02 @ 10:21:26
URL: http://detvitahuset.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej!
Kika in i min blogg, du har blivit utmanad. Trevlig jobbresa! :)

2007-09-02 @ 12:21:16
URL: http://www.19hundra81.com
Postat av: Tiagirl

*s* Du är säker på att det inte finns ett varuhus till dit du ska? Eller på vägen... Man måste ju isf in och jämföra eller se om dom har några andra fynd!!!
Nästa års katalog kommer du inte ens att se fram emot eftersom du sett alla nyheterna allt eftersom dom kommer in i varuhuset, det kommer inte vara nytt alltså! Och fyndat alla utgående varor till vrakpriser! Ah..jag älskar Ikea!!! *tönt* :)
Ha så kul på din personalresa, har nog hört talas om hur det går till på sådana och konferanser! *fnissar lite*

2007-09-02 @ 12:47:55
URL: http://tiagirl.blogg.se
Postat av: Tiagirl

*flinar* Det är faktiskt en handduk!!!!!!! Sådeså! :)

2007-09-02 @ 13:15:38
URL: http://tiagirl.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Hoppas det blir trevligt och inte så som Tiagirl fnissar åt. *hm*
Jag tillhör ju också de "dummas" skara, men man får jobba på det. *lycka till*

2007-09-02 @ 13:39:43
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Lottis

Ja, blåbärste är jättegott, rekommenderas varmt :-) IKEA är ju så himla kul, kunde gått där hur länge som helst igår och botaniserat om det inte varit så förgjordat med folk som man var tvungen att trängas med hela tiden... Det blev i alla fall 2 Billy-hyllor, en med glasdörrar som blev vitrinskåp, lite lampor, en vitrinbelysning, barngalgar till Lo och lite annat... Ska åka dit snart igen, men då ska vi åka en vardag och inte precis efter lön... Hoppas du får det bra på din lilla resa! Kram kram

2007-09-02 @ 14:09:07
URL: http://charlotte77s.blogg.se
Postat av: Annika

Klart som korvspad att du ska ha ut dina lediga dagar.. så är det bara!
På dem!
hejja!
*kram*

2007-09-02 @ 21:10:49
Postat av: lmn

Haha, shoppa inte ihjäl dig! ;)

2007-09-05 @ 10:09:00
URL: http://lmn.nu

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0