Klädjakt

Medan W var på upptäckarna och presskonferensen angående Engla var slut tog jag en tur till H&M på jakt efter kläder med ordet "mama" märkt i kragen.
Nu har det börjat komma in en del vår/sommar plagg men då jag känner att jag inte har hur mycket pengar som helst att spendera på mammaplagg och det är ju fortfarande ingen sommarvärme utomhus (för två dagar sen så snöade det) så måste jag rikta in mig på sådant som jag är i akut behov av för tillfället.

Behöver något mer diskret plagg till helgjobbningen, för nu har jag i stort sett bara ett plagg, samt något kollegeaktigt/huvtröja. 
Tror att jag hittade det förstnämda (ska prova hemma en gång till) men inte det sistnämda.
Jag skulle ju kunna köpa en collegetröja modell STOR och få på mig den men jag hittade ingen som jag gillade på H&M, varken av mammamodell eller för vanligt folk.

Visst finns det ganska många plagg för gravida med stora magar och tuttar nu förtiden men jag kan ändå inte låta bli att längta tills det är dax att lägga mammakläderna på hyllan.
Gick förbi Vero Moda i rask takt med blicken riktad framåt idag för att undvika se allt vårfint i butiken.

Jag har dålig koll på KappAhl, nån som vet om de har mammakläder?



Kommentera
Postat av: Anonym

Ja Kappahl har fina Mamma Kläder =0), har du kollat Lindex ?
Kram Nettan

2008-04-14 @ 13:59:06
Postat av: Malinbayard

Jag har noll koll på mamma-klädsutbudet i butikerna... Vet att det finns en butik här i stan som skyltar med mamma-kläder men det är ju lite långt att åka. ;) Men kommer du fixar jag fika! =)

2008-04-14 @ 14:02:02
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Har tyvärr noll koll, hoppas du hittar nåt fint :)

Gå jätte gärna in på min sida och tävla om ett jätte fint set med skönhetsgrejer! :) Vore väl nice med något sådant.

Kram

2008-04-14 @ 14:03:51
URL: http://www.jessi.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0