Lägesrapport

Förmiddagen har swischat förbi i ett jehu.
Har varit på Willys och försökt mig på en handling i eftertankens tecken. Lyckades ganska bra så nu är matsedeln klar tom torsdag.
Bottenvåningen har fått sig en uppfräschning med dammsugaren, Mauritz bur är nystädad, potatisen är skalad till kvällens mat (köttbullar, brun sås och kokta morötter) och vinterskor, jackor, tjockmössor och vantar har åkt upp i klädkammaren (mitt pysselrum bara krymper).
det skulle inte förvåna mig om det kommer snö imorgon bara för det!

Nu ska W hämtas på upptäckarna och sen blir det fiskpinnar på skånskt vis till lunch, dvs potatis, fiskpinnar, gelé och rinnande grädde *mums*.



Kommentera
Postat av: Malinbayard

Det är skönt att ha koll på veckans mat. =)
Men inte så kul att ständigt förbereda... *suck*

2008-04-21 @ 13:33:28
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Nina

Svar:

hihi det är faktiskt ett F ;)
Orkade inte leta fram tången utan tog de jag redan hade utstansat! hihi.

2008-04-21 @ 13:58:57
URL: http://snostjarna.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0