Lilla W har blivit stor

Min blogg har en tendens till att handla en hel del om denna lilla människa (sitter och bläddrar igenom lördagens bilder från lekstunden i Mariebergsskogen).
Som tur är så fungerar ju bloggvärlden så att man inte behöver läsa det som inte intresserar en och med det i åtanken postar jag ännu ett inlägg om den här lilla människan som nu har blivit en ganska stor tjej.

En tjej som snart är fyra och ett halvt år.
Med chokladbruna ögon och blont hår.
Som gärna låter en ta del av hennes djupa tankar om allt från hur barn skapas till hur det blir i himlen när någon dör.
En klok tjej med stor integritet, ett enormt ordförråd, en grym envishet, livlig fantasi och ett underbart kiknade skratt.

Lilla W har blivit stor.

image780
Bild:Privat©


 



Kommentera
Postat av: Liza

Barnen växer upp så fort.. de är små bebisar och så plötsligt så är det dags för dem att flytta hemifrån! Nu var jag lite överdriven.. men fort går det! Hon verkar vara en riktigt pigg tjej lilla W.
KRAM!

2008-04-20 @ 21:58:17
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: AKP

Tusen tack!
Va fin hon är din "lilla" W!!

2008-04-20 @ 22:09:29
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: Nettan

Det är ju klart " Lilla W " ska ju bli STORA syster, det brukar bli så då ;0)...
Men söt det är hon iallafall...
Ha det gott...
Kram Nettan

2008-04-21 @ 07:56:27
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com
Postat av: Annika

Mmm.. de blir stora... har 3 härhemma... som åren bara rusat iväg på... Fattar inte.. Hjäälp!

Sötis W :)

2008-04-21 @ 07:57:45
Postat av: Mammathezz

Så söt!! Och snart blir hon storasyster.. :)

2008-04-21 @ 08:00:00
URL: http://mammathezz.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Det är ROLIGT att följa hur ett barn växer och utvecklas - även i en blogg! =)
Hon är så söt och har så mycket skoj på gång.

2008-04-21 @ 11:02:11
URL: http://malinbayard.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0