Mmmm

image769


Gravidcrave.
Det svarta guldet som bubblar förföriskt, det salta som bränner till på tungan och det söta som får gommen att smacka av välbehag...

Hoppas att detta är något övergående eller åtminstone något som förmildras med tiden för just nu kan det inte passera en dag utan något av dessa fem stoppas i munnen och det kan ju inte vara sunt...

Men otroligt gott!


Kommentera
Postat av: Nettan

Skrattar gott, vilka graviditetsbesvär..*fniss', hade faktiskt en kompis som va besatt av djungelvrål under sin 1:a graviditet & som tur va fanns en dygnet runt butik ifall hon vart sugen mitt i natten ;0)...själv var jag besatt av " Dr Pepper " =0)...
Ha det gott..
Kram Nettan

2008-04-03 @ 18:05:24
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com
Postat av: Birgitta

hehe min kompis Lina hade djungelvrål och citron som krav under tiden hon väntade Erland! Rätt kul och se hur olika gravida är! Hoppas allt ska gå bra för dig! KRAM Birgitta

2008-04-03 @ 18:08:51
URL: http://www.nogg.se/birgaijngs
Postat av: Terese

När jag var gravid med Filippa var dungelvrål mitt enda sug och nästan det enda jag kunde äta under hela graviditeten. Allt annat bara växte i munnen på mig! Kram

2008-04-03 @ 20:13:39
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Perlan

Kära nån.. nu blev jag både törstig och godis sugen! :)
kram!!

2008-04-03 @ 20:24:17
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Malinbayard

Nä, inte sunt.
Tvyvärr har jag ingen tröst att komma med här - jag glafsade och hade mig konstant i många härliga månader 1993.

2008-04-03 @ 22:15:08
URL: http://malinbayard.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0