Säsongspremiär

Snart är det äntligen dax att åter igen låta sig nockas av de mer eller mindre desperata intrigerna, de svallande känslorna, den svala attityden och de snaskiga hemligheterna när Desperate Housewifes har säsongspremiär klockan 21.00 på kanal5.

Jag surfade in på kanal 5:s hemsida och där kunde man bl.a läsa följande om serien:

Edie Britt lever farligt, och Desperate Housewives ska plockas bort innan tittarna hinner tröttna
avslöjar Marc Cherry.

Nästa vecka är det dags för både oss och de amerikanska tittarna att återse de fem hemmafruarna i Desperate Housewives. Men - snart kan de bara vara fyra, antyder seriens skapare Marc Cherry. Gatans slampa Edie Britts dagar är räknade.
- Edie kommer att gå över en stor, moralisk gräns. Det får förödande konsekvenser för henne och hennes tid på Wisteria Lane får ett chockerande slut, berättar Cherry för Usa Today.
Det var bara nyligen som Nicollette skrattade åt rykten om att hon skulle få kicken från serien, så det återstår att se om det finns ett sätt för Edie att fortfarande göra livet surt för de övriga karaktärerna.

Tre säsonger kvar?
Samtidigt ser Marc Cherry för första gången ett slut på hela serien. Den ofrivilliga semestern som kom med författarstrejken i vintras, fick honom att bestämma sig för att lägga ner Desperate Housewives efter sju säsonger.
- Man vill hoppa av när de fortfarande vill ha en. Man vill inte vänta tills de säger: "Tja, det är nog dags för er att lägga ner nu."
Det skulle innebära att serien, som är mitt uppe i sin fjärde säsong, har kommit halvvägs.
image775
Bild:Kanal5.se

Om DH bjuder på samma underhållning som hitintills så kommer jag garanterat att följa husfruarna till det sista avsnittet i säsong sju med åsikten om att det är något av det bästa som skapats i serieväg.



Kommentera
Postat av: Bimbo Boy

En av världens bästa såpor! :D

2008-04-15 @ 20:14:31
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: L I S A

Tack snälla för att du påminde! Annars hade jag missat det! Nu bänkar jag mej!

2008-04-15 @ 20:49:27
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Anonym

åååh jag har inte den fräcka kanalen längre *sorg* har det hänt något eg. (!!) de senaste 2 säsongerna?

kram

2008-04-15 @ 21:23:01
Postat av: Lisa

Hej, håller med om att DH är toppenbra!

2008-04-15 @ 22:14:54
URL: http://majamyra.blogspot.com
Postat av: signe

Hmm..har endast hört talas om den serien..har tyvärr inte kanal 5..

2008-04-16 @ 15:50:13
URL: http://de-signe.blogspot.com
Postat av: mia dh

Jag var nöjd efter avsnittet. Vad tyckte du?
Ha det gott.

2008-04-16 @ 21:58:55
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0