Nagelbitare

En snabbis till Norrstrand för lite kompromissprat med sambon, fort in på Ikea (fulsmet in genom kassorna) och roffa åt oss byrån till sovrummet, hämtning på dagis och sen hem och på med tv:n lagom för att se Rolf-Göran Bengtsson genomföra sin andra nollrunda, trots störningsmoment som översvämning i vattengraven i bagaget, som tog honom och Ninja la Silla till omhoppning med medaljchans.

Så spännande!

Utan att ta några chanser lyckades han bra i omhoppningen ända till sista hindret då delar av muren brakade.
Slutade med en silvermedalj.
Historiskt då Sverige bara har en medalj, ett brons, inom individuell hoppning sen tidigare och det togs 1920.


Bild från www.sr.se

Nu ska vi göra det som har blivit en del av varje dags innehåll sen W lärde sig cykla. Nämligen cykla på tur son hon kallar det. Tur att det inte går så fort ännu för inte är jag speciellt smidig eller känner mig speciellt bekväm när jag cyklar runt med magen som vägvisare. 
Se upp här kommer vi!


Kommentera
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad härligt att det blev silver, men ändå synd att han rev sista hindret.



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till! Kram Sandra

2008-08-21 @ 19:43:54
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Malin B

Det var på tiden att en ryttare fick medalj! =)

Eller hästen kanske får också förstås! ;)

2008-08-22 @ 08:51:26
URL: http://malinbayard.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0