Papperspåsar

Hos Annas scrapbooking hittade jag en mall på hur man viker sin egen papperspåse och tänkte genast på W:s fröknar.
Dekorerade, fyllda med skumtomtar och med W:s signatur på var det en perfekt liten gåva som tack för den här terminen. 
Idag efter barnens luciamorgon lämnades påsarna till fröknarna och jag hörde hur W försökte förhandla sig till en del utav innehållet vid lämnandet.



Bilder:Privata©

Och, nej, hon lyckades inte komma åt någon skumtomte.
 


Kommentera
Postat av: Malin B

Så glada fröknarna måste ha blivit över dessa läckra påsar.

Finns det någon pyssligare mamma än du?

2008-12-15 @ 11:06:02
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Jenny Nilssom

Vad fina//Jenny

2008-12-15 @ 11:45:52
URL: http://jennyskagiftasig.blogspot.com
Postat av: Susihus

De kommer att bli superglada för så fina påsar. Ha en toppengo dag. KRAM

2008-12-15 @ 18:46:09
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom var ju verkligen super fina.....Å det är ju klart. Han ÄR mammas PRINS!!!

2008-12-15 @ 20:37:34

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0