Söndag = vilodag

Gårdagens kalas fick godkänt av den blivande femåringen.
W öppnade present efter present med varierande miner när hon skådade innehållet i alla de fint inslagna paketen.
Det blev bl.a skridskor och hjälm, barbiedockor, askungenspel, krummelurkajsa, en ko att spara pengar i med härligt mönster och färg, Hello Kitty tatueringar och en mp3 och en del mer.

Idag har vi haft en riktigt slappardag.
Suttit i soffan och tittat på familljefilmen Kung Fu Panda, ätit hemkörd mat och knappt stuckit nosarna utanför dörren.
Med gårdagens party kombinerat med en småförkylning i kroppen så har vi (även jag otroligt nog) inte orkat göra så mycket.
Tja, jag hur ju givetvis dammsugit nedanvåningen för att spatsera runt i pärlsocker från gårdagens koksobollar står jag inte ut med... men om man bortser från det så har jag tagit det väldigt lugnt idag.
Ska ladda inför morgondagens lucia firande på dagis med att sitta i soffan och se ännu en film (otroligt, jag som inte brukar ha ro i kroppen att sen en film från början till slut).
07.15 ska lucian finnas på plats. Innan dess ska det öppnas något mer paket eftersom det är imorgon som hon fyller fem, lillebror ska ha ätit mat osv osv.
Undrar om det ens är lönt att gå och lägga sig ikväll...



Kommentera
Postat av: Lottis

Jag norpade reseptet på Saffranscupcakes och de fick toppen betyg :) Verkligen så goda!!!

2008-12-14 @ 20:17:49
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Terese

Härliga bilder. Skönt att kalaset gick bra, hoppas lucia blir fint imorgon också!

2008-12-14 @ 20:54:56
URL: http://terese.wordpress.com
Postat av: Anna

Vilken söt blivande femåring! Hon har likadan klänning som båda mina flickor ska ha till jul och såklart också på stora tjejens femårsdag i januari. Lilla Malte är också så fin och vilket smarrigt fika ni fixat!



Kram Anna

2008-12-14 @ 22:19:48
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Lisa

fina bilder, särskilt den när hon pussar på lillebror. grattis till tjejen!

2008-12-14 @ 23:41:15
URL: http://majamyra.blogspot.com
Postat av: Malin B

Grattis W!

Vilket myskalas. Himla fint med lapparna där så att alla kan se vad det är att välja på.

2008-12-15 @ 08:20:04
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Jenny Nilssom

Hoppas allr gick bra på luciafirandet. Du har en utmaning att hämta hos mig//Jenny

2008-12-15 @ 09:18:04
URL: http://jennyskagiftasig.blogspot.com
Postat av: __Bavaria__

Ååååhh... vilket kakbord! :P Mums!



Fina bilder... :)

2008-12-15 @ 09:21:29

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0