Puss lillebror

Med ett fortfarande något för högt blodtryck och äggvitespår (var på extrakontroll idag) inleder jag idag vecka 33.
Det är 56 dagar kvar till den magiska datumen när lillpojken förväntas anlända.
Det börjar verkligen närma sig!
Magen känns stor och tung men idag fick jag en fråga om den inte var mindre än när W låg i den. De flesta kommenterar storleken när de hör den beräknade födelsedatumen. Var faktiskt skönt att få höra något annat nångång.

Solen skiner något kopiöst idag och mina fötter ligger på jäsning under bordet.
Ska snart hämta W och sen har jag lite planer på att hon och jag ska bege oss ut på en liten avstressande utflykt till en ännu outforskad del av vårt bostadsområde.


Bild:hilajns.blogg.se©




 



Kommentera
Postat av: Nina

Inte långt kvar, hoppas lillebror stannar inne tills han e helt färdigbakad! kram



http://snostjarna.blogspot.com

2008-07-23 @ 14:51:50
Postat av: Malin B

Vilken puss han får lillebrorsan! =)

Ursöt bild.

2008-07-23 @ 16:15:32
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nä, vilken söt bild! Kärlek! :)

Kram!

2008-07-23 @ 21:44:36
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Mia

Nä men gu så sött :-)

2008-07-23 @ 21:50:59
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: anna

vilken fin bild, inte långt kvar nu!

2008-07-25 @ 08:02:23
URL: http://londonhem.blogspot.com

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0