Suktande i tapetaffären...

Kan ju tyckas lite tråkigt och att jag har brist på bloggämnen när jag publicerar ett inlägg om den nya kollektionen med barntapeter från Sandberg tyg och tapet när så många i bloggvärlden redan har uppmärksammat nyheten.
Men jag kan inte låta bli efter att igår stått inne på Colorama och fluktat på tapeterna och tygerna i verkliga livet. 

Den nya kollektionen heter (som ni säkert redan vet) Kaspar och Saga II.
Underbara färger och mönster som blandas med lekfullhet och sagans fantasi. 

Tapet: Claudia Bård: Lisa


Bilder:Sandberg

Tapet: Lilly Tyg: Leon

Bild:Sandberg

Tyget Leon finns i färgsättningarna brun (nedan), rosa och turkos.

Bild:Sandberg

Med risk för djupa suckar och huvudskakningar från L delger jag er följande:
Jag önskar att jag hade ytterligare ett barnrum att inreda för då skulle jag vilja ha den underbara tapeten Lilly som fondvägg...



Kommentera
Postat av: AKP

Helt underbara!!

2008-06-26 @ 10:57:31
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Annika

Tapeten Claudia... ÅÅååhåh... sååå fin.. :)

2008-06-26 @ 11:07:58
Postat av: Malin B

Du kan väl ta och inreda ett "lek/allrum" på barnnivå? Om du ändå har ett rum till övers menar jag? Det kanske L kan gå med på? ;)

2008-06-26 @ 13:26:41
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hihi, vem skulle inte vilja ha fler barnrum att inreda med såna snygga tapeter?? :)

2008-06-26 @ 16:52:50
URL: http://www.camillasnyahem.blogspot.com
Postat av: Sandra/Vit design

Vilka charmiga tapeter! Kram Sandra

2008-06-29 @ 20:12:16
URL: http://vitdesign.se/sandra

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0