Sommarfest

Stressfaktorn i mitt liv är hög för tillfället.
Blandningen av en massa jobbrelaterad skit utöver mitt heltidsjobb (vem har sagt att rättvisa och respekt går segrande ur en strid), gravid i vecka 25 med smärtande höft, ännu en stundande vecka med storfamilj (minst en extra tonåring med hem varje dag) och en fyraårig dotter som upptäcker och utforskar världen nästan varje minut av dygnets tjugofyra timmar är anledningen.

Försökte att koppla bort det som tär på mig och verkligen fokusera på W mellan fem och halv sju ikväll. 
Det var dax för förskolans årliga sommarfest. 
Lekar, sånguppträdanden och medhavd fikakorg som avnjöts på filt på gräsmattan är oligatoriskt på sommarfesten.

En trevlig stund denna första junimåndag.

image850

image851
Bilderna tillhör:hilajns.blogg.se© 


Kommentera
Postat av: Elenor

Tack för tipset, men tyvärr verkar hon inte ha det!
Fina bilder, gick det bra med ägget? =)
Ha det så bra!

2008-06-02 @ 23:44:53
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Linda P

Men vilken stjärna hon är! Fokusera på det istf för det tråkiga (lätt att säga, jag vet). Är du från nån av byarna då (eller var det allmän skånelängtan)?? *nyfiken*

2008-06-03 @ 16:03:39
URL: http://livinglinkelinda.blogg.se
Postat av: Anonym

Skoj med sommarfest...
:)

Vad är det som tär vännen? *kramar om* Nått som är övergående eller hänger det där...?

*orolig*

2008-06-03 @ 21:23:34

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0