Dax för kurs

Gjorde en layout igår.
Min första på väldigt lång tid ska tilläggas.
Bestämde mig för att inte använda något mönstrat papper utan endast en rosa cardstock som bakgrund.
Blommorna är chipboards som jag målat med akrylfärg och dekorerat med mönstrat papper och en liten klick glitterlim. 
För att framhäva texten i högra hörnet snaggade jag en tandborste och "borstade" med vit akrylfärg som jag sen skrev journaling på.
Att prova sig fram med akrylfärg är verkligen något som är kul tycker jag.

image739

image740

Om några timmar ska jag på nybörjarkurs i layoutskapande hos Annas scrapbooking. Jag är ganska självlärd i hur man scrappar så jag hoppas att kvällen bjuder bra utlärning om grunder och t.ex journaling som är något som jag är dålig på att komma på hur jag ska få in i sidan.


Kommentera
Postat av: Tiagirl

Va fint!

Vad roligt det skulle vara att vara med på en sån "riktig" kurs. Att få lära sig olika tekniker osv. Och alla dessa ord som man(jag!!!)inte riktigt begriper. Våra träffar måste nog nästan liknas vid syjunta! *s* Man tjattrar och knåpar med sitt, tittar på andra, lånar stämplar och ser något nytt.

Hoppas du får en rolig och lärorik kväll!!!

2008-03-18 @ 18:13:40
URL: http://tiagirl.blogg.se
Postat av: Nettan

Vad fint du har gjort det !
Skulle oxå vilja lära mig " scrapbooking ", men vet inte om det finns i närheten nånstans...
Hoppas kursen ger nya vägar..
Kramiz Nettan

2008-03-18 @ 18:27:36
URL: http://bjurtjrnsvillan.blogspot.com
Postat av: jenny

vad fint du gjort:) Hoppas du får ut något av kursen.Kram/jenny

2008-03-18 @ 19:31:16
URL: http://www.jennyshus.webblogg.se
Postat av: MO

Vad kul, men finns det något kvar för dig att lära dig, tycker du är så duktig o gör så fina saker...ha de så kul, kram

2008-03-18 @ 19:53:01
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Annika

Så snyggt!
Sååå duktig du är...
:)

2008-03-18 @ 20:47:17
Postat av: anna

oj så fint!!!!
Kul att börja en kurs, alltid kul att lära sig mera saker, fast behöver du en kurs?

2008-03-19 @ 07:42:09
URL: http://www.brojer.blogg.se
Postat av: Livet i byn

Vilken fin layout. Min dotter scrappar mycket och jag är själv sugen på att börja.

~Livet i byn

2008-03-19 @ 10:30:27
URL: http://livetibyn.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Kurs?! Hm...
När jag ser dina fina alster känns det som om DU kan vara lärare!!!
Dock lär man ju alltid så länge man lever så det finns säkert en massa bra tips och idéer till dig också. =)

2008-03-19 @ 11:43:30
Postat av: Petra M-L

Jättetjusiga alster! Känns som jag också vill prova på, tack för inspirationen!!

2008-04-25 @ 02:37:01

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0