Köpa, någon?

Inte för att min blogg är värd en hiskelig massa pengar men jag är glad för det lilla jag får så därför har jag beslutat mig för att sälja.
Nån som är intresserad av att köpa en relativit ung blogg med en massa snurrig text som mestadels handlar om att flytta runt saker i hemmet, klippa och klistra och om en tonåring i en fyraårings kropp alltsammans kantas av en himlans massa bilder av varierande kvalité tagna av den gravidstånkande mamman.

Ovan beskrivna blogg är värd
image823
En liten kul grej man kan fördriva tiden med.
Kika in på bloggvärde.



Kommentera
Postat av: Malinbayard

Min blogg är värderad till: 77 403 kr
Så du SER, du är mycket mera spännande och värdefull! ;)

2008-05-21 @ 14:16:00
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Anonym

Hm, min är bara värd 10 359:- el nåt sånt... *hmpf*

2008-05-21 @ 16:20:15

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0