Limited edition

För en vecka sedan var det releasedax för QuicKutz Spring gift set.
Fyra helt nya alfabet som finns i begränsad upplaga (limited edition).

Jag fastande lite extra för detta som heter Chopsticks
image815

och ännu lite mer för det här som har namnet Exotic Island
image816

Jenny Sandberg har gjort en härlig layout med Exotic Island som finns att beskåda här.

Kanske en liten födelsedagspresent till mig, jag fyller ju faktiskt snart år... 


Kommentera
Postat av: Petra Bloggar

det är ju perfa när man snart fyller år, då kan man köpa en massa saker utan att få ågren... "man måste ju få unna sig-man fyller ju snart år"

härligt!

2008-05-11 @ 16:46:06
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Bra med en "önskelista". =)

2008-05-12 @ 10:03:57
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej!

Härligt att du fyller år snart, då kan man ju köpa lite saker :)

Tack för kommentaren om min skylt! Du ska veta hur länge jag har väntat på den :) Underbart att ha den på sin plats i hallen nu :).

Ha det så gott!
Kram Hanna

2008-05-12 @ 14:05:31
URL: http://www.19hundra81.com
Postat av: Elenor

Jag gillar Chopsticks alfabetet men vet du var man kan få tag i det, det bara ropar "kom och handla mig- nu"!!! =)

2008-06-02 @ 16:02:54
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0