Ord

Jag saknar ord.
I mitt huvud surrar det av känslor. 
Min kropp uttrycker känslor och mina ögon flödar av tårar lite när som helst på dygnets tjugorfyra timmar.
Hormoner, enorm trötthet och kärleken till det nya lilla livet har förpassat mig till en egen liten bubbla lite vid sidan om resten av familjens verklighet.

Så länge jag befinner mig där så kommer inläggen här inte innehålla så många ord...

Bilder:Hiljans.blogg.se©



Kommentera
Postat av: Bärtil

Huh! det ser kallt ut på gräsmattan... borde han inte ha en liten mössa!

2008-10-02 @ 23:38:44
Postat av: Jessica

Vilken gräsmatta Bärtil? Det ser ut att vara en matta innomhus :)

Vi behöver inga ord...bilder blir så bra sååå!

Åh vad söt han är! Tänk vad man kan framkalla bebislukten bara genom att se ett foto på en bebis!

Jag vill också gosa med en liten igen :)



Trevlig helg!

2008-10-03 @ 09:17:09
URL: http://detsvartataket.blogspot.com
Postat av: Malin B

En bild säger mer än tusen ord vet du väl?

Tre tusen bilder på en bräda. ;)

Gullepojke.

2008-10-03 @ 10:58:28
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Therese

Söta söta lillebror.. :)

2008-10-03 @ 11:57:40
URL: http://mammathezz.wordpress.com
Postat av: anna

=====================================

vet precis hur det ar.............

han ar sa sa sot

ha en super helg

kram

anna

2008-10-03 @ 13:32:16
URL: http://londonhem.blogspot.com
Postat av: Annika

Lugn... bara lugn... Skriv när du känner för det och har tid... Bebisar tar tid... så..



Vi finns här... :)

2008-10-03 @ 14:39:17
Postat av: Liza

Njut av den här tiden.. vi behöver inte många ord!! Vi kan nöja oss med bilder!!

KRAM!

Liza

2008-10-05 @ 14:33:27
URL: http://vardagslycka.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0