Det fjärde ljuset brinner

Det fjärde blockljuset i aventsljusstaken brinner. 
W tycker att vi ska ställa ut gröt till tomten så han blir mätt och glad och orkar med att dela ut julklappar till alla barn för nu kommer han snart.
Själv önskar jag mig en lugn och fridfull jul. Tomten får gärna komma med god hälsa så att barnen, släkt och vänner får vara friska under det kommande året.

©HUSnrNIO

Ha ett trevligt slut på söndagkvällen och fjärde advent!



Kommentera
Postat av: Ensamma mamman

Hoppas att ni har haft en härlig fjärde advent.

Jag älskar din adventsljusstake. Kram

2009-12-20 @ 22:15:53
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Knaada

Tack detsamma!

2009-12-21 @ 00:13:08
URL: http://knaada.com
Postat av: Nilla

En riktigt skön julhelg önskar jag dig och din familj! / Nilla *<|:-D

2009-12-22 @ 11:04:03
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: junitjej

En sådan grann ljusstake!! Det är fint med blockljus!

2009-12-23 @ 20:58:46
URL: http://junitjejen.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0