En omtyckt pojke

Imorgon ska W på kalas till pojken hon är kär i (inte Fantomen).
När jag har pysslat med M:s dörrskylt har hon gjort ett kort till honom.
Ett kort som tog lång tid att skapa.
Hon har målat med akvarellpennor, klippt ut detaljer, klistrat dem på noga igenomtänkta ställen, målat hjärtan och sen skrivit nästan ett halvt brev till den blonda pojken som hon är så förtjust i (trots att han inte är kär i henne just nu).

Tänk vad lite kärlek gör med oss flickor...

©HUSnrNIO

Nu ska jag smyga mig upp på ovanvåningen, in i klädkammaren, och leta efter en myra som ska hamna på den ovan nämnda dörrskylten.
Utan att M vaknar...

Ha en trevlig kväll!


Kommentera
Postat av: Pappapoet

Får väl hoppas att det slår gnistor mellan dem :D

2009-07-25 @ 00:12:08
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Linruz

Ja kärlek är inte att leka med.

Hopas hon fick en mysig dag.

kram kram

2009-07-25 @ 07:43:45
URL: http://www.linruz.wordpress.com
Postat av: Tiagirl

Ja jag gick vidare till hon som frågade samma fråga och där stod det och sen hann jag aldrig skriva ...

2009-07-25 @ 13:07:27
URL: http://tiagirl.nu

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0