Gratis Fotobok

Jag har länge tänkt prova på det där med fotobok men av någon anledning så har det inte blivit av ännu.

Nu gäller det att passa på för just nu erbjuder FUJI direkt en gratis fotobok. Det enda man måste göra är att skriva en text på minst 100 ord om själva fotoboken och publicera den på sin blogg.

För att skapa din personliga fotobok använder du dig av ett gratis program hos Fuji.
Du kan använda bilder som du redan förberett i exempelvis photoshop eller Fuji direkts program för att lägga på snygga effekter och text?
När du är klar går boken iväg till tryckeri och ett par dagar senare har du din egen skapade fotobok i brevlådan.
Vill man inte njuta av fotboken själv så är den ju den perfekta presenten.
Vilken mormor och morfar eller farmor och farfar vill inte ha en bok med fina och roliga bilder på sitt barnbarn!

För mer information klicka dig vidare till FujiDirekts hemsida och kolla in alla olika alternativ de har att erbjuda.

Nu ska jag bara bestämma mig för vilka av alla foton som ska få äran att hamna i fotoboken...


Bilder:Fuji Direkt


Kommentera
Postat av: Jessica - PCT

Tack för tipset

2009-07-23 @ 10:21:38
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har beställt en fotobok från Fujidirekt och den blev superfin och det var jättebra kvalite´

Det kommer bli många böcker i mitt hem.... ;o)

2009-07-23 @ 12:37:25
Postat av: Linruz

Tack för tipset. Måste jag kolla in....

kram kram

2009-07-23 @ 13:29:41
URL: http://www.linruz.wordpress.com
Postat av: Lottis

Tornet är bara öppet JULI ut.....så skynda :D Jag följer INTE med...hihi

2009-07-23 @ 14:30:04
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Linda

Vilket bra tips, det ska jag absolut kika närmare på.

Skulle vara jättekul att göra en bok, funderar bara på när man ska ha tid att sitta och göra en?

Tid är en bristvara även fast man har semester tyvärr.

Kram

2009-07-23 @ 21:06:36
URL: http://lindam.blogg.se/
Postat av: Angelica

Precis so du har jag länge varit sugen på detta så jag kikade in på hemsidan. Jag vet inte om jag är blind men jag kunde inte hitta något om erbjudandet på sidan.



Ha de gott!

2009-07-23 @ 21:14:16
URL: http://varthusbygge.blogg.se/
Postat av: Tiagirl

Jag kan inte heller hitta nåt erbjudande... :(

2009-07-25 @ 12:46:49
URL: http://tiagirl.nu

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0