Tack:-)

Tack för alla härligt positiva och snälla kommentarer om lilla M:s dörrskylt.

Några frågade i mail och kommentarer om jag kunde tänka mig att göra skyltar på beställning. 
Jättekul att ni frågar - men min tid räcker inte till. De minuter som inte går åt till att vara tvåbarnsmamma, städa (lät ju kul) och göra alla ideér och projekt i mitt huvud till verklighet är inte många (och borde användas till att sova).
Den sortens dörrskylt som jag gjorde tog dessutom ganska lång tid att göra och då blir det för mycket arbete för att jag skulle kunna producera och sälja.

Varför inte prova att göra en egen skylt?
Om ni tycker om att pyssla med små saker tycker jag aboslut att ni ska prova det!
Papperschipboards finns att köpa på t.ex Panduro. Att måla dem är varken svårt eller dyrt. En burk med akrylfärg är allt som behövs (finns även det på Panduro om ni inte har tillgång till någon scrapbookingaffär). Med några stämplar, stämpeldyna, akvarellpennor, sax och lim kommer man långt. Det är både roligt och avkopplande att pyssla med.

Jag trivs bäst när jag har många projekt på gång. Älskar när hjärnan går på högvarv och den ena idén efter den andra poppar upp.
När L har varit borta har tv:n knappt varit på. Jag och W har grejjat och pysslat på dagarna och på kvällen när barnen lagt sig har jag fortsatt själv.
Rabarbersaft har kokats, W:s rum har fått en minimakeover, underbart grönt tyg, inhandlat på Panduro, håller på att förvandlas till vimplar. 

Klockan har blivit strax efter ett varenda kväll innan jag har kommit i säng.
Är på tok för sent att gå och lägga sig då när husets minsting har bestämt sig för att dagarna börjar halv sju men vad gör man när energin flödar...

©HUSnrNIO


Kommentera
Postat av: Susihus

Ja visst är det härligt när energin flödar och man känner att man orkar och vill=) Må gott

Kram

2009-07-29 @ 13:09:05
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Jag som just tittade in för att jag skulle fråga om du gör tavlor på beställning, typ de dop/namntavlor du gjort tidigare... Men jag förstår din prioritering, barn, familj och i mitt fall sömn prioriteras absolut!!! :-) Det är dock kul att titta in här och ständigt bli inspirerad. Massor med kramar!

2009-07-29 @ 14:55:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Hemlängtan

Vad roligt med så mycket positiv respons. Men vad bra att du kan säga nej om det är så du känner. Det är så lätt att man tar på sig för mycket och då tappar man ju glädjen i det hela.

Ha en jättebra kväll!

Kram Jenny

2009-07-29 @ 17:19:26
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Postat av: Design By Diva



Hej!



Jag är ute efter nytt namn på min blogg och söker alla tips jag kan få.

Du hittar länken till inlägget ang det här:

http://egosidan.blogg.se/2009/july/namnbyte-pa-bloggen.html



Ps...

om du ser detta som reklam så ber jag om ursäkt.

Då är det bara att ignorera denna kommentar.

Det är svårt att nå ut till folk på annat sätt.

/Jennie

2009-07-29 @ 19:08:13
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Dorothéa - Tvillingmamma & Gravid

kul med positiv respons =)



ja vekrligen, idag lyckades jolie ta sig ur den också.

herregud.

som tur var gjorde sig ingen illa.

2009-07-29 @ 20:39:14
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Läckraste skylen ever om du frågar mig :0)



I dag har jag faktiskt genomför målet med Cambridgeresan, bildbevis finns i bloggen.



~Livet i byn

2009-07-29 @ 20:39:17
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Jag har sagt det innan och säger det igen: dina skyltar år toppenfina. Jag har inte alls en sådan pysselådra så på mina söners dörrar hänger dessa enkla men mysiga skyltar:

http://missyelliot.blogg.se/2008/june/namnskylt.html



kramiz

2009-07-30 @ 10:36:57
URL: http://missyelliot.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0