Cheesecake & Ullared

Med två alvedon i kroppen, som förhoppningsvis reducerar en del av smärtan jag känner i höger ben (ischias?) ska jag sjunka ner i soffan och låta mig roas utav ännu ett avsnitt av det shoppinghysteriska programmet från sveriges mest besökta plats. 
Något sött att avnjuta under programmets gång blir Cookalong Tinas dessert "snabb cheesecake med passionsfrukt".
Receptet hittar ni här.

©HUSnrNIO


Kommentera
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

GUD VAD GOTT.

Jag svimmar!

2009-11-10 @ 10:43:50
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Susihus

Mums va gott!

Må bäst

Kram

2009-11-10 @ 13:46:41
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jo d programmet är kul att se, blir lite shoppingsugen också ;)

2009-11-10 @ 19:54:41
URL: http://www.majamyra.se
Postat av: Annis

Mums, vad goda cheesecaken såg ut.

Måste nog ta o, testa dem. =)

2009-11-12 @ 23:45:27
URL: http://kakan06.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0