?

Förstår ingenting.
Bloggen verkar leva sitt eget liv.
Hela sidan ändrade form och utseende utan att jag var inne bland kodmallarna och klickade.
Gårdagkvällens inlägg försvann men kom sen tillbaks men dess kommentarer är spårlöst borta.

Är det fler som har problem med blogg.se eller är det bara hos mig som det krånglar idag?

Tillägg:
Var nog bara datorn som hade fått spunk:S för nu fungerar allt prickfritt igen:)


Kommentera
Postat av: Malin B

Din sida är lika fin som vanligt här och nu! =)

Jag har inte känt av något krångel men jag var bara inne en kort stund i går kväll... Har ju varit med om "kommentarskrångel" tusen miljoner gånger däremot. =(

2009-11-10 @ 07:58:02
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Linruz

Vad trist när det krånglar.

Men det ser sååå fint ut här.

Kram Lina

2009-11-10 @ 08:28:25
URL: http://www.linruz.se
Postat av: AKP

Fast ibland verkar allt bli totalt crazy inne på bloggen några minuter. Texten är STOR och ligger över varann osv. Ang det jag skrev tidigare så ja, tjejerna delar rum tills vidare. Den lilla fröken är ju bara här varannan helg så jag hoppas det ska funka ett tag. Vi måste inreda övervåningen innan vi kan ge dom varsitt rum. Övervåningen är Sååå j-la fin men totalt oinredd men gudarnas möjligheter =)))))))

2009-11-10 @ 12:17:05
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: AKP

Jag vet faktiskt inte hur det funkar med dom gamla inläggen. Om du kikar "månadsvis" så finns dom ju där.. men inne på kategorin verkar dom försvinna eftersom :/

2009-11-10 @ 12:17:59
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Annis

Riktigt trist när det krånglar.



Jag har också haft problem (trode jag) så jag mejlade blogg.se

o, det visade sig att dom har gjort om sidan.

Så kommentarerna försvinner efter någon timme o, lika så inläggen.



Ha en bra dag !

2009-11-10 @ 13:12:22
URL: http://kakan06.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0