Vattenpölar


©HUSnrNIO

Varje dag fylls mitt hjärta till bredden av stunderna tillsammans med lilla M.
Gråt, skrik och trötthet bleknar bland kramar, pussar och lek.

Trots att himlen är grå, det regnar och huvudet är en aningens tungt är det lycka som genomsyrar min kropp när vi vandrar fram och tillbaka längs vår gata för tolvte gången.
M i sin stora overall och jag i mina stora gymnastikskor.
Upptäckten av ljudet som blir när man klampar i en vattenpöl är så fascinerande att hela världen stannar för en stund.


Kommentera
Postat av: Emma

Hejhej!

Vad härligt att läsa ditt inlägg man blir glad i hela kroppen!

Du tar alltid så fina bilder

Kram

2009-11-17 @ 12:39:26
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: sofi

Ja, vattenpölar tycker dem är roligt de små :) Tråkigt att ni inte fick den dagisplats ni ville ha men hoppas att de löser sig till de bästa för er ändå. Som vanligt fina bilder på lilla M :) Ha en bra dag... Kram S

2009-11-17 @ 13:23:18
URL: http://sofij77.blogg.se/
Postat av: Speja

Ljuvligt att höra! Det finns inte någon större lycka än att upptäcka att man är så lycklig bara över att få vara tillsammans och upptäcka! Den där meningen får du nog läsa två gånger :)

2009-11-17 @ 13:23:21
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Malin B

Så många för- och eftermiddagar jag har gått och klappat traktordäck, letat myror, hoppat i vattenpölar, kastat stenar i bäcken och jag vet inte allt. Visst är det MYSIGT att finna glädjen i det lilla.

Så alla fina kort du tar samtidigt. Toppen! =)

2009-11-17 @ 13:47:23
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Ja ursch, det räckte med det vi fick se. Var jobbigt när kruppen inte försvann trots alla inhalationer, kortisonbehandlingar osv.

Ursch. Hoppas vi slipper det igen.

Nu har han iaf vart feberfri i två dagar. Kanon!



Vilka härliga bilder ;) Ser riktigt kul ut, hihi

2009-11-17 @ 18:19:53
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack goa du för gratulationen på vår bröllopsdag, den blev så mysig :-) Och ni verkar också ha det så mysigt, älskar din lilla byrå med detaljerna, speciellt stjärnan från hemtex. Och du skriver så klockrent i detta inlägg om kärleken man känner till de små :-) Önskar er en fin dag! KRAM

2009-11-18 @ 07:53:18
URL: http://lurans.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0