Tretal i färger


©HUSnrNIO

Här hemma spelas det mycket Yatzy just nu. 
Istället för siffror är det färger som gäller.
Färgkåk, färgtretal, färgyatzy (omöjligt att få) osv...
Ett kul och enkelt spel som inte tar så lång tid att spela sig igenom.
59 kronor i vår lokala Icabutik.



Kommentera
Postat av: Lottis

KUL att göra ngt tillsammans :D

2009-10-02 @ 09:03:09
URL: http://charlotta.brohede.se
Postat av: Anna

Det där spelet har vi också och det har spelats om och om igen :-) Ha en mysig fredag! Kram Anna

2009-10-02 @ 11:52:02
URL: http://tomteboanna.blogg.se/
Postat av: Susihus

Kul! Lycka till. Ha en härlig helg. Kram

2009-10-02 @ 15:53:08
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Linda

Men gud vad smart, har aldrigt sett det förut.

Vi brukar spela det vaniga yatzy men än så länge är det ju bara Oscar som hänger med i det.

Ha en fin kväll!

2009-10-02 @ 19:48:49
URL: http://lindam.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0