HEAL the WORLD tavla

W tycker mycket om Michael Jacksons musik.
När vi åker bil vill hon gärna att vi lyssnar på en samlingsskiva innehållandes hans största hits.
En sång tycker hon mer om än de andra, som hon har på repeat på cd:n när hon pysslar på sitt rum, är Heal the world.

Hon har frågat mig vad barnet säger i början av sången och vad Michael sjunger om.
W tycker att alla borde lyssna på den och tänka på att vara vänner.

Allt detta prat och lyssnande på Heal the world blev till en ordtavla med ett budskap som man kanske ibland behöver påminnas om.

Den rosa tavlan på bilden längst ner är W:s egen som hon själv ha valt färgerna på.

©Helen

HEAL the WORLD tavlan finns till försäljning.

A4 (210x297mm) 150 kr inkl. frakt.
A3 (210x297mm) 220 kr inkl. frakt.

Maila mig på [email protected] ange följande i mailet:

* Format (A4/A3)
* Färgsättning (svart eller vit  bakgrund, valfri färg på ordet World)

Eller lämna en kommentar till detta inlägg med din mailadress så återkommer jag till dig via mail.

Namn/Dop och Alfabetstavlor hittar ni här.
&-tavlor finns här.

©Helen


Kommentera
Postat av: Sara J

Stilren, snygg och nytänk i tiden ju:) Mailar dig under kvällen.

2010-08-24 @ 17:16:00
Postat av: Patricia

Sv: Jag fick en stukad handled :(



Tråkigt värre !!! Men så kan det gå ibland hehe



As cool tavla =) och fin blogg... gissar på att du är grafisk designer?



Hare så bra, tack för din hälsning.

2010-08-24 @ 23:18:49
URL: http://patitas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jisses så coola! Du är verkligen duktig, gillar det grafiska i dessa å budskapet med. Lämnar en stor varm kram!

2010-08-24 @ 23:20:51
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Den rosa var ju jättecool (cool är ett ord som N säger att vi ska börja använda för att verka yngre...?! Åldersnoja anybody?) Dessutom gick N och nynnade på Heal-the-world-låten hela kvällen igår...kanske ska köpa den här till honom i...julklapp...

2010-08-25 @ 12:22:46
Postat av: Charlotte

Btw, jag hittade en kurs för dig på distans, http://www.hkr.se/templates/EducationPage.aspx?id=3154&kod=GD200I&language=sv sen finns det fortsättningskurser inriktade på massa roligheter! Börjar till våren, iom att du har ganska mkt fritid och ganska lite att göra i allmänhet så tänkte jag att du borde läsa ngt! :)

2010-08-25 @ 12:26:38
Postat av: KäckaBecka

Måste bara säga vilka enormt söööta bilder du har på headern! Grymt gulliga :)

2010-08-25 @ 16:58:50
URL: http://kackabecka.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

[] Positiv och konstruktiv feedback uppskattas.
[] Kränkande kommentarer raderas och ip-adresser spärras.
[] Olaga hot eller förtal kommer att anmälas. Du är inte anonym på nätet!
[] Alla bilder och texter är upphovsrättsskyddade. All stöld kommer att anmälas.
[] Ställer du en fråga utan att ha en blogg så svarar jag i mitt kommentarsfält.

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: [publiceras ej]

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
Startsida En skåning, numera bosatt i Värmland, som bloggar om familjelivet och dess mot- och medgångar. Min vardag med arbete, en stor familj med två egna barn och två bonusbarn. Mitt hem, scrapbooking, en massa ständigt pågående pyssel och projekt. Sen en tid tillbaks gör jag, på beställning, personliga barntavlor, och även tavlor passande till andra platser i hemmet. Förslag på tavlorna hittar ni här på bloggen. HUSnrNIO innehåller allt detta i en enda röra kryddat med en massa foton då jag gärna dokumenterar vår vardag genom kameralinsen.

Design & Copyright HUSnrNIO 2010 Totalt antal unika besökare Online nu:
Bloggar av mammor och gravida
RSS 2.0